Skip to main content

Master Coordinators Celebration - Master Laila

Assalamualaikum...alhamdulillah...pagi yang indah..saya dapat menulis coloteh di sini...pagi ni saya nak share tentang majlis yang saya hadiri semalam...sangat best! iaitu meraikan mak shaklee saya..iaitu Master Laila...

Inilah mak shaklee saya..master laila

Majlis dibuat di Hotel Pullman Lakeside, Putrajaya. Saya awal2 tak book pon bilik hotel kat cni...sebab rasa macam mahal sangatt..tapi harganya ok..walau bertaraf 5 bintang..sebilik dalam RM380 camtu sekali dengan breakfast...awal2 saya datang pullman..rasa macamm..wahhhh..bestnya hotel nih...dilayan macam puteri oleh receiptionist..dah la anak2 ramai kan...lompat sana lompat cni..hehe...siap dapat FREE LOLIPOP lagi receiptionist bagi hari tu...

Masuk je bilik hotel..hmm..not badd...saya sukakan pullman...dulu kan..saya servey2 hotel untuk buat majlis master celebration saya..tapi Pullman dah full untuk date 18hb ni..so saya redha la Shaklee cakap Istana hotel ada..hehe..Anak2 saya melompat hepi...sebab Pullman besttt!!

 Ni gambar hiasan..tapi memang pullman...tak snap gambar plak hari tu..haha


Kami tiba sehari sebelum majlis...waktu malam...esoknya pagi2 sebelum hadiri majlis...saya dan suami kasi can anak2 mandi kolam...melompat lagi..haihhh..memang budakk..hehe



Seronok...sambil recharged...sambil sedut aura2..sambil seronok2...memang sebelum majlis pon dah hepi..yang amatt.hehee

Then..majlis bermula....memang ramaiii yang hadir..macam kenduri kawin gtu..alaa2..hehe...majlis bemula dengan ucapan Mr Victor...GM Shaklee Malaysia...orangnya dah walau dah makin meningkat usia...tapi masih macho...hehee...

Victor ucapkan tahniah kepada Masters Laila dan Imran atas kejayaan


Pastu, leader besar kami...ketua jutawan ala2 gitu..hehe..takla..kak cery bagi kami adalah umpama mama..dia sangatlah tak berkira..sangat positif..dan sangat dikagumi..kami sayang dia...Beliau share camne beliau kenal kak laila...bagaimana kak laila ni as her very close friend..bagaiman jatuh bangunnya kak lailaa..semua rahsia dipecahkan..hehe


 Masters recognition diberikan kepada kak laila dan abg imran...sesuatu yang cukup bermakna buat kami as susur galur mereka...memang banggaaa...



Then, majlis diteruskan dengan sharing yang sungguh sebak bagi saya...dari mak shaklee saya..iaitu insan yang diraikan hari tu..beliau memang seorang wanit ayang kuat bagi saya...kalau kita bagi alasan itu ini....beliau pon ada alasan yang dibuat sebelum ni...suami berada di laut..dan dia seorang diri menjaga anak2 seramai 3 orang tanpa batuan maid pon...tapi beliau boleh berjaya dalam Shaklee..

 Master laila bagi speech inspired

Bergambar bersama master2

Di akhir majlis...kami satu grup special..yag umpama family...geng gojes bergambar bersama kak laila...ada 3 orang je gojes yang tak dapat hadir..tapi tak bermakna melupakan terus majlis ni...

Korang memang best lah!

Saya dan kak cery

Di akhir majlis...saya bergambar dengan kak cery pulak..hehe...memang aura majlis hari ni sangat best! Samapi penuh dewannn...sampai ada yang kena duk atas karpet sebab kerusi dah tak cukup..memang penuhhh auraa...

Saya terbayang2..camne lah majlis saya nanti ye..hehe..jemput datang ye semua...


Datang awal..nanti kang makanan habis pulak.hehe

Anda mahu sertai kami untuk kecapi kejayaan ini juga suatu hari nanti? Boleh sertai kami hari ini untuk ubah hidup anda...keputusan anda hari ni akan memberikan impak cukup besar untuk anda sekeluarga kelak...

Salam sayang, 
Master ira
0139422527

 







Comments

Popular posts from this blog

Cara Hubungi Kami

Nak order? Wasap nombor di bawah ye. Klik nombor ini.  Jika anda pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh isi link ini siap-siap ye. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus tau.  https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=846816  Sebarang pembelian dari saya, anda akan dapat konsultasi percuma. Dan akan dimasukkan ke dalam grup eksklusif kami di mana di situlah banyak kami kongsikan ilmu nutrisi dan ilmu berbisnes kepada ahli kami. Mana tau, melalui Shaklee anda boleh mencapai impian anda suatu hari nanti apabila anda mengetahui peluang tentangnya, seperti saya awal-awal dulu.  Nak join Shaklee untuk berbisnes juga pon boleh direct ke link join ahli okeh. Nak wasap saya personal pun boleh.  Join kami ye. Register di sini  https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=846816  Best Regards,  Nur Zahirah SID 846816  No tel: 0139422527  Your trusted Shaklee Independent Distributor Shaklee Business Leader and Master Coordinator

Sudah sampai masakah untuk memBOIKOT Shaklee???

Assalamualaikum dan selamat pagi buat semua. Hari ni sudah 12 Syawal, tapi ramai lagi yang masih dalam mood raya. Jamuan makan sana sini belum terhenti lagi bagi meraikan sahabat taulan.  Dalam kita beraya, kita mengamalkan Shaklee dalam mengatasi masalah kolestrol dan kesihatan jantung dengan mengambil phytocol, omegaguard, lecithin, alfalfa dan juga coqhealth. Alhamdulillah, setelah berikhtiar dengan Shaklee, dengan izin Allah, memang ramailah yang mengakui kesan produk-produk ini kepada kesihatan. Ramai yang mengakui kesihatan makin baik, ramai yang mengakui mereka sudah tidak terlalu bergantung kepada ubat-ubatan. Memang ramai yang mengakui mereka semakin sihat selepas mengambil makanan tambahan daripada Shaklee.  Walaupon ramai yang berpuashati dengan Shaklee, namun disebabkan oleh produk ini bukan buatan Malaysia, ada juga yang mempertikaikannya.  Pernah timbul isu produk Shaklee ni adalah dari USA. Jadi, kita semua wajib boikot produk Shaklee ini kerana mahu menyekat ekono

10 Idea Menu Sahur Sihat

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Semoga kita sentiasa dirahmati Allah.  Hari ni saya nak kongsikan tentang 10 idea menu sahur sihat.  1. Nasi lemak Haha mesti pelik. Nasi lemak tu menu sihat ke? Ye, ia menu sihat sebenarnya. Sebab santan boleh buat kadar glisemik indeks di dalam nasi (karbohidrat) menurun dan ia menjadi makanan yang berglisemik indeks rendah. Kan saya pernah share di post sebelum ni tentang glisemik indeks. Boleh baca di sini ye.  2. Nasi kebal dan sup ayam bersama cendawan Sedapnyaaaa menu ni kan? Sape suka cendawan jugak macam saya? Ehhe. Slurp slurppp minum sup tu. Fuhhh. Lazat! Ayam pulak sumber protin yang baik. Cendawan pun bantu dalam penurunan berat badan tau.  Nak buat camne nasi kebal? Haa saya share di post ini. Nasi kebal adalah nasi putih yang miliki glisemik indeks yang rendah. Jadi ia sangat sihat untuk kita amalkan setiap hari ye.  3. Nasi putih dengan telur sambal Fuhhhhh. Resepi nasi putih kita memang amal nasi kebal. Kemudian, telur sambal ni, ki