Skip to main content

Promosi Shaklee Mac 2023

Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Hari ni saya nak kongsikan tentang Promosi Shaklee Mac 2023. 

1. Cinch Shake Promo 

Harga jual biasa RM190 setong. Tapi sekarang RM200 untuk 2 tong. Ambik 2 set, boleh dapat FREE POSTAGE dan FREE MEMBERSHIP. Jimat sehingga RM405 bila ambik 2 set ni dan tambahan 8uv je lagi. 

Cinch Shake ni ada 3 perisa. Boleh nak pilih gabungan perisa yang mana. Kalau tanya saya, tiga-tiga perisa ni saya suka. Boleh gabung gabung time minum nanti kan?

Kenapa Cinch Shake ni best? Haa nanti saya share di lain post okeh. 



Promosi Shaklee Mac 2023- Cinch Shake Jimat RM405


2. Set Puasa Shaklee 

Set Puasa Shaklee ni mengandungi ESP, Cinch Shake coklat dan juga Performance Drink Lemon. Ramai sangat yang sukakan set puasa Shaklee ni. Kalau tahun lepas, cepat sungguh habis set ni tauuu. 

Harga biasa RM325, Tapi harga sekarang hanya RM260 saja. Kalau amik 2 set, boleh dapat FREE MEMBERSHIP dan FREE POSTAGE, jimat sehingga RM175. Wow!!


Set Puasa Shaklee Promo Mac- Jimat RM175


3. Zink, Alfalfa, Lecithin dan DTX Twinpack

Belian setiap set ni harganya berbeza. Memang beza jauh la jugak dengan harga retail. Better grab terus dengan membership dan free postage tau. 

2 botol Lecithin just RM80. 2 botol Alfalfa small pun RM80 je jugak. 2 botol DTX RM188, dan 2 botol Zink just RM70. 

Fungsi Lecithin adalah untuk pecahkan lemak kita, juga untuk bantu dalam kuatkan memori. Baguslah bagi mak-mak yang dah banyak bersalin sebab ada kajian menunjukkan siapa yang lalui proses bersalin apa semua tu, memori semakin berkurang sebab ada sejenis nutrisi yang kurang dari badannya. Dan ia boleh ditampung semula apabila ambik lecithin. Pelajar pun sesuai tau ambik lecithin ni. Orang yang nak kurus eloklah amal lecithin setiap hari. 

Fungsi Alfalfa pulak adalah untuk mengangkut lemak yang dipecahkan ke sistem pembuangan. Ni sangat membantu mereka yang nak kurus lah. Bagi ibu menyusu, alfalfa menjadi milk booster tau. Dan bagi orang yang ada masalah cirit birit dan muntah, ini pengalaman saya sendiri. Alfalfa bantu redakan dengan sangat cepat. Sebab alfalfa ni bersifat alkali. Jadi bila perut kita berasid, alfalfa ni bantu kurangkan balik keasidan tinggi tu. Dan kita akan dapati ia makin legalah. Alfalfa tidak boleh diambil oleh orang yang ada SLE tau. 

Fungsi DTX ni pulak merupakan vitamin yang sangat penting untuk kesihatan hati kita. Hati adalah tempat menapis semua toksin. Bila toksin banyak sangat, mulalah hati rosak dan tak berfungsi dengan baik. Dari sini, organ lain akan dapat kesan tak elok dan akhirnya rosak. Jadi hati kita perlu dijaga dengan baik dengan cara bekalkan nutrisi yang hati perlukan. Dan semua itu ada di dalam DTX Compleks. 

Fungsi Zink adalah untuk baiki luka kita. Berikan bilangan sperma yang cukup untuk proses kehamilan. Zink juga membantu dalam membanyakkan anak rambut kesan dari rambut yang gugur sebelum itu. Mak-mak menyusu alami masalah ni kan. Jadi tambah zink setiap hari dalam nutrisi. Senang je, Zink Shaklee ada. Mudah nak telan dan cukupkan keperluan badan. 



Zink, Alfalfa, Lecithin dan DTX Twinpack - Mac Promo


4. 2 Shampu dan 1 conditioner


2 Shampu dan 1 conditioner - Jimat RM32.50

Saya suka amalkan shampu dan conditioner by Shaklee ni sebab bebas dari 2500 bahan kimia. Kat luar sana, memang ada banyak lagi shampu dan conditioner yang wangi wangi dan cantik packaging dia dari Shaklee. Tapi, kualiti Shaklee tidak boleh ditandingi. Sebab ada banyak syampu dan conditioner kat luar sana ada paraben dan macam macam lagi. Di Shaklee, kami semuanya natural dan bebas bahan kimia merbahaya tau. Selamat, tak risau ia menjadi kanser. Dan sangat sesuai bagi orang yang ada alergik juga. 


5. Vitalea Iron Twinpack Jimat RM50



Vitalea Iron Twinpack Jimat RM50

Vitalea iron ni ada 28 jenis vitamin dan minerals tau. Kiranya, siapa yang tak suka makan banyak jenis vitamin, boleh amalkan vitalea iron ni 2 biji setiap hari. Ia membantu kita untuk ada tenaga yang lebih dan membantu dalam memastikan kita miliki bacaan hemoglobin yang normal, juga membantu dalam dapatkan mineral yang cukup. Ia bukan sahaja sesuai untuk ibu yang hamil, tapi semua orang boleh mengambilnya. 

6. Home Care Set Promo



Home Care Set Promo

Set ini ada Basic H, Dish wash dan juga Fabric softener. Ada saya ceritakan di sini bagaimana saya sangat sukakan Home Care ini. Kat sini juga ada cerita tentang customer saya yang sangat sukakan Basic H.  Korang jangan lepaskan peluang tau kenali Home Care set ni okeh. Grab dua-dua set pun bolehh. 

7. Daily Health Set untuk ibu Hamil, Ibu menyusu dan juga kegunaan harian

Ketiga-tiga set ini adalah set ambassador Shaklee. Set ni adalah set yang terlaris dalam Shaklee dan paling disukai lah. Kiranya set ni ada customernya tersendiri yang ramai tau. 



Daily Health Set 1

Daily Health Set 2



Daily Health Set 3

8. Hello New You Set

Saya pernah menulis tentang set ini di sini. Boleh baca detail kat sini ye. Set ni bagi saya sangat menjimatkan sebabnya set ni boleh dapat FREE sebotol Cinch Shake yang berharga RM190 setong tau. FREE MEMBERSHIP dan FREE POSTAGE. 

So apa tunggu lagi? Nak order? Wasap nombor di bawah ye. Klik nombor ini

Jika anda pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh isi link ini siap-siap ye. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus tau. 


Sebarang pembelian dari saya, anda akan dapat konsultasi percuma. Dan akan dimasukkan ke dalam grup eksklusif kami di mana di situlah banyak kami kongsikan ilmu nutrisi dan ilmu berbisnes kepada ahli kami. Mana tau, melalui Shaklee anda boleh mencapai impian anda suatu hari nanti apabila anda mengetahui peluang tentangnya, seperti saya awal-awal dulu. 

Join kami ye. Register di sini

Best Regards,
Nur Zahirah SID 846816
No tel: 0139422527
Your trusted Shaklee Independent Distributor
Shaklee Business Leader and Master Coordinator















Comments

Popular posts from this blog

Cara Hubungi Kami

Nak order? Wasap nombor di bawah ye. Klik nombor ini.  Jika anda pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh isi link ini siap-siap ye. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus tau.  https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=846816  Sebarang pembelian dari saya, anda akan dapat konsultasi percuma. Dan akan dimasukkan ke dalam grup eksklusif kami di mana di situlah banyak kami kongsikan ilmu nutrisi dan ilmu berbisnes kepada ahli kami. Mana tau, melalui Shaklee anda boleh mencapai impian anda suatu hari nanti apabila anda mengetahui peluang tentangnya, seperti saya awal-awal dulu.  Nak join Shaklee untuk berbisnes juga pon boleh direct ke link join ahli okeh. Nak wasap saya personal pun boleh.  Join kami ye. Register di sini  https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=846816  Best Regards,  Nur Zahirah SID 846816  No tel: 0139422527  Your trusted Shaklee Independent Distributor Shaklee Business Leader and Master Coordinator

Sudah sampai masakah untuk memBOIKOT Shaklee???

Assalamualaikum dan selamat pagi buat semua. Hari ni sudah 12 Syawal, tapi ramai lagi yang masih dalam mood raya. Jamuan makan sana sini belum terhenti lagi bagi meraikan sahabat taulan.  Dalam kita beraya, kita mengamalkan Shaklee dalam mengatasi masalah kolestrol dan kesihatan jantung dengan mengambil phytocol, omegaguard, lecithin, alfalfa dan juga coqhealth. Alhamdulillah, setelah berikhtiar dengan Shaklee, dengan izin Allah, memang ramailah yang mengakui kesan produk-produk ini kepada kesihatan. Ramai yang mengakui kesihatan makin baik, ramai yang mengakui mereka sudah tidak terlalu bergantung kepada ubat-ubatan. Memang ramai yang mengakui mereka semakin sihat selepas mengambil makanan tambahan daripada Shaklee.  Walaupon ramai yang berpuashati dengan Shaklee, namun disebabkan oleh produk ini bukan buatan Malaysia, ada juga yang mempertikaikannya.  Pernah timbul isu produk Shaklee ni adalah dari USA. Jadi, kita semua wajib boikot produk Shaklee ini kerana mahu menyekat ekono

10 Idea Menu Sahur Sihat

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Semoga kita sentiasa dirahmati Allah.  Hari ni saya nak kongsikan tentang 10 idea menu sahur sihat.  1. Nasi lemak Haha mesti pelik. Nasi lemak tu menu sihat ke? Ye, ia menu sihat sebenarnya. Sebab santan boleh buat kadar glisemik indeks di dalam nasi (karbohidrat) menurun dan ia menjadi makanan yang berglisemik indeks rendah. Kan saya pernah share di post sebelum ni tentang glisemik indeks. Boleh baca di sini ye.  2. Nasi kebal dan sup ayam bersama cendawan Sedapnyaaaa menu ni kan? Sape suka cendawan jugak macam saya? Ehhe. Slurp slurppp minum sup tu. Fuhhh. Lazat! Ayam pulak sumber protin yang baik. Cendawan pun bantu dalam penurunan berat badan tau.  Nak buat camne nasi kebal? Haa saya share di post ini. Nasi kebal adalah nasi putih yang miliki glisemik indeks yang rendah. Jadi ia sangat sihat untuk kita amalkan setiap hari ye.  3. Nasi putih dengan telur sambal Fuhhhhh. Resepi nasi putih kita memang amal nasi kebal. Kemudian, telur sambal ni, ki