Skip to main content

Posts

Showing posts with the label Pengedar Shaklee COD di kerteh

Tertanya-tanya..itu tanda bagus

Mei sudah melabuhkan tirainya...hehe...semua tertunggu2 annoucement promo shaklee in june 14! Tapi kan..sekarang majoriti orang tak kisah dah promo apa pon..sebabnya..semua orang mampu beli shaklee walau harga camne pon..asalkan servis tiptop yang diberikan..dan ofkos la..shaklee bagi harga sangat best! Walau apa pon yang dicuba..shaklee akan berikan yang terbaik untuk semua pelanggannya..lagi2 la pelanggan yang tetap... Kita diberi pilihan..jalan mana satu kita mahu..bertahan dalam kesakitan then amik ubat je sepanjang hari..atau berubah dengan berani mencuba sesuatu yang baru yang mungkin memberi sinar harapan yang lebih cerah buat kita... June 14! Genap 3 tahun saya bershaklee...subhanallah..banyakk perubahan dalam hidup saya kini.. Saya yang kini bukan lagi saya yang dulu...dalaman dan luaran..menitis airmata bila mengingatkan kembali kenangan itu.. Inilah yang saya pegang..kini dan selamanya... Saya bermula dengan shaklee apabila banyak soalan2 kelua...

Dari Miri ke Kerteh, siapa COD di Miri?

Salam sejahtera buat semua...Bagi yang mencari Shaklee secara COD di Kerteh dan Paka, anda boleh la menghubungi saya di 0139422527 atau emel zahirahhafizan@ gmail.com . Nak datang pick up kat rumah saya pon boleh..tiada masalah..lagi mudah..kos postage TIADA sekiranya an da pick up . Saya baru berpindah ke sini dari Miri...Berhijrah ke tempat baru...setelah 4 tahun saya berada di Miri.. Tapi, bagi semua customer2 saya yang loyal..jangan risau..anda tetap boleh dapatkan Shaklee dari downline2 saya yang berada di Miri iaitu: 1) Bazilah Basar, handphone no: 0138399505, FB: Bazilah Basar 2) Aziemah Azahari, handphone: 0146882454, FB: Aziemah Azahari Jadi, sesiapa yang mahukan stok Shaklee dengan harga istimewa..boleh hubungi mereka ye untuk sesiapa yang berada di Miri...