Skip to main content

Posts

Showing posts with the label Herblax

Toksin banyak dalam badan?? Bagaimana ia bagi kesan buruk pada badan kita? Jangan risau..Shaklee ada penawarnya...

Huh....baru balik kenduri kazen...jauh di pedalaman..nasib baik naik keta jugak..kalau naik bot lagi nanya..hehe...selamat pengantin baru buat kazen kami, syafiq dan pasangannya shizan...semoga bahagia dunia akhirat...eh..saya bukan nak cakap pasal diorang..hehe..ni petang ni sempat saya blogwalking...saya nak share dengan pembaca2 blog saya ye...terima kasih kepada tuan blog sebab kongsikan ilmu ni...saya share ye..boleh ke sini kalau nak tau detail.. Sesungguhnya kesan toksin pada badan amat mebahayakan dan banyak memberi kesan buruk..Detailnya adalah seperti dibawah.. KESAN KEMUDARATAN TOKSIN KEPADA TUBUH? Hakikatnya, pengambilan makanan terlalu berasid seperti daging, makanan diperhalus seperti nasi, roti, gula, manisan, makanan goreng berminyak, protein dan lain-lain adalah faktor yang menyumbang kepada masalah kesihatan. Di samping itu, makanan yang mengandungi bahan kimia seperti pengawet, pewarna dan perasa tiruan, antibiotik, racun perosak dan lain-lain. Jika badan terl...

Mencari solution untuk masalah sembelit anda? Herblax dapat membantu

Salam sejahtera buat semua pembaca blog saya…hari ni saya nak share tentang herblax..saya jarang share pasal herblax..tapi hari ni saya nak share tentangnya..semoga ia memberi manfaat kepada kita semua..Apakah ramuan utama dalam herblax ni? Sape tahu angkat tangan..hehe…Meh kita kaji apa itu herblax ye…ramai lagi orang yang tak tahu ni… Ramuan asas Herblax ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi iaitu alfalfa leaves, senna leaves, anise seed, blue malva flower, buckhorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed dan culver’s root. Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang. Uwaaahhhh….hebat2 kandungan ramuan dalam herblax ni…so apa ye manfaat utamanya? Ha, jom kita cari gali lagi ye… Manfaat utama Herblax ni ialah: 1.        Pembersihan najis yan te...

Shaklee memberi sinar baru kepada Gie

Salam bahagia untuk semua...Semoga kita semua berada dalam keselamatan yang terbaik juga nikmat kesihatan yang sangat baik! Saya doakan hari anda untuk hari ini adalah lebih baik dari hari semalam! Amin...Pagi ni saya nak ceritakan tentang alfafa, herblax dan lecithin...Ni testimoni dari seorang customer saya yang sekarang dah jadi pengedar Shaklee di Miri ni. Namanya Gie. Gie ambil vitamin Lecithin, Alfalfa dan herblax dari saya untuk tujuan penurunan berat badan. Saya tak tahu beliau juga mempunyai masalah kebas tangan bahagian kiri yang mana jari2nye tak boleh nak rasa pape bila pegang sesuatu. Semalam baru saya tahu hal ni bila dia datang 'bertutor' dengan saya berkaitan bisnes Shaklee. Gie tanya saya, "akak tau tak nape saya nak jadi member Shaklee dan sangat teruja untuk mulakan bisnes?". Saya jawab tak tahu. Maybe Gie nak tambah income Gie la kot..Ni sebab tujuan saya memang nak tambah income di samping berkongsi kebaikan Shaklee yang saya dah guna selama ...

TIGA SUPPLIMENT ASAS:Bagi yang mahu menguruskan badan dan buang lemak yang berlebihan

Basically utk diet.. Anda perlu Detoks (Fiber/herblax) + Protin (Cinch Shake or Energizing Soy Protin (ESP) + Lecitin Kenapa protin? Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%. Kenapa kene detoks? Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. :).. . tahukah anda... kunci asas untuk kurus adalah detox dulu yaaa..) Kenapa perlu Lecitin?: . .berfungsi untuk memecahkan lemak2 .. .Lecitin dinamakan "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat kat lemak....dalam perkataan ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah...dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding mem...

Herblax Shaklee- Bukan ubat julap..Remember all disease start in the colon

..harini nak cerita pasal detoks.. sebab apa? sebab "... 5 JUTA org MALAYSIA MENGALami MASALAH PENGHADAMAN SEPERTI KESAKITAN BAHAGIAN PERUT, KEMBUNG, SEMBELIT ..puncanya?..USUS yang kotor . .ingat entry ni?"... a ntara vitamin2 utk penghadaman yg sihat ialah....HerbLax..jom baca fakta dan testimoni bukan sahaja berkaitan Herb Lax: tetapi juga berkaitan kesihatan sistem penghadaman kita. . (source: here ) Herb-lax is the most effective, gentle colon detox and cleanser on the market today. It contains 9 herbs and is recommended to take before going on your supplement program. so....herb-lax first, ...which helps to pull the toxins and poisons out of your system. If you want to use as a laxative, use at night, and if your are looking for a body purifier,. ... take with your meal. The body has two main functions: Assimilation and Elimination. In order to assimilate properly the body should eliminate properly . If you take your automobile and put the finest gas and oil in...