Sepanjang bulan June ni merupakan bulan special bagi Vitamin E . So memang mcm goreng pisang panas lah hehe Vitamin E ni mmg sgt2 diketahui umum baik utk kulit, tapi bukan setakat tu je, bnyk lagi kebaikkan nya..cnthnya: · Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas. · Memperbaiki peredaran darah,utk memperbaiki tisu, · Melindungi paru2 dari pencemaran udara. · Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan , mengurangkan parut , mengurangkan tekanan darah , membantu dalam pencegahan penyakit katarak, meningkatkan prestasi atlit , dan mengendurkan otot kaki dari kekejangan. · Mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan menguatkan dinding kapilari. · Vitamin E menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat, · Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk) · Merendahkan kadar kolesterol. · Membantu mencegah kanser. · Vitamin...