Skip to main content

Posts

Showing posts with the label Alfalfa

Cerita panasss...boleh kembali selamatkan rumahtangga

Alhamdulillah...satu berita gembira saya dapattt hari ni...hari tu..ada customer kontek saya..dia dan suami dah lama tak bersama..gaduh je..die cakap...dia tak rasa selesa bila nak bersama. Suami pon macam geli...sebab dia ada masalah keputihan yang kronik...gatal2 jadinya...sangat tak selesa..dia alami stress...hidup rasa tak guna dah.. sebab benda ni dah jadi lama..berubat2..tapi tak setel2.. dia minta bantuan saya...dia xnak rumahtangga hancur..taknak ada org ketiga..lagipn nak sihatt...last2...saya berikan alfafa untuk beliau cuba..mula2 dia cakap tak nampak kesan lagi..saya suh konsisten je..ni salah satu usaha...dan tau tak...tak sampai sebulan...dia makin rasa sungguh selesa...keputihan makin berkurang...dia dah tak rasa down dah..tak rasa rendah diri...makin semangat untuk teruskan perkahwinan mereka...bagaikan hidup diberi kembali..saya gembira! syukurrr... Bulan ni promo alfafa..BUY 6 FREE 1..sape tak grab memang rugi! betol saya cakap..rugi! sebab alfafa works lebih dar...

Syikin: Pengedar shaklee di Lundang, Kota Bharu, Kelantan

Selamat hari Jumaat buat semua. :).  Saja nak share dengan anda..Pengedar Shaklee yang sah di Lundang, Kota Bharu. Beliau adalah seorang surirumah kepada 4 orang anak. Seorang lelaki dan 3 orang perempuan. Beliau ialah Syikin. Boleh hubungi beliau di talian 0199531061. eady stock okei! Barang shaklee ready stock dengan dia... Nak dijadikan cerita, syikin ni adik saya. Dulu saya tengok dia pon lemah je. Memang penat tau jadi surirumah. Beliau sangat mudah penat, dan selalu nak pitam. Yelah, surirumah ni...semua kerja buat sendiri. Terkejar-kejar setiap hari dan waktu. Dahla anak2 sedang membesar kan. Memang kecoh la..hehe...penat tu tak yah cakap la. tulah pengorbanan seorang ibu. Then, saya tawarkan pada Syikin untuk mengambil shaklee bagi menampung keperluan nutrien badannya. Yelah, makan pon kelam kabut. kadang-kadang tengahari baru makan. mana la nak cukup zat kan. Pastu syikin cuba amik set family wellness iaitu vitalea, b compleks, vitamin c, vitalea dan juga mealshak...

Badan sihat berTENAGA, Wajah sentiasa cantik berseri dan segar..menyusu anak memang cukup sempurna..apa rahsianya? Shaklee ada jawapannya

Susu ibu adalah susu yang terbaik untuk anak..memang semua orang tahu..memang semua orang sokong..sebab susu ibu adalah ciptaan Allah...for sure ia jauh lebih hebat dari susu2 lain..tapi nak ke kita sebagai ibu..dapat susukan anak selama 2 tahun cukup tpi pada masa yang sama...gigi kita 5 batang tertanggal sebab kekurangan kalsium, sakit pinggang,belakang,sendi2 sebab tak cukup nutrien pada badan, pastu...badan lemah lonyai je sebab tenaga kurang..nak layan anak2 lepas balik kerja pon tak sempat sebab badan penat sgt..suami pulak tak puas hati sebab tengok wife tak terurus dengan muka monyok je sepanjang masa..suami tengok pon hati makin tak tenang... so? apa solution kita sebagai isteri dan ibu? kalau anda cukup makan dengan segala nutrien yang cukup lengkap xpe kalau tak nak amik suplimen..anda boleh amik menu makanan dengan pelbagai jenis buah setiap hari...boleh cukupkan amik kalsium 1000mg setiap hari..makanan masak sendiri takde beli2...zat sume tak luak dari m...

Toksin banyak dalam badan?? Bagaimana ia bagi kesan buruk pada badan kita? Jangan risau..Shaklee ada penawarnya...

Huh....baru balik kenduri kazen...jauh di pedalaman..nasib baik naik keta jugak..kalau naik bot lagi nanya..hehe...selamat pengantin baru buat kazen kami, syafiq dan pasangannya shizan...semoga bahagia dunia akhirat...eh..saya bukan nak cakap pasal diorang..hehe..ni petang ni sempat saya blogwalking...saya nak share dengan pembaca2 blog saya ye...terima kasih kepada tuan blog sebab kongsikan ilmu ni...saya share ye..boleh ke sini kalau nak tau detail.. Sesungguhnya kesan toksin pada badan amat mebahayakan dan banyak memberi kesan buruk..Detailnya adalah seperti dibawah.. KESAN KEMUDARATAN TOKSIN KEPADA TUBUH? Hakikatnya, pengambilan makanan terlalu berasid seperti daging, makanan diperhalus seperti nasi, roti, gula, manisan, makanan goreng berminyak, protein dan lain-lain adalah faktor yang menyumbang kepada masalah kesihatan. Di samping itu, makanan yang mengandungi bahan kimia seperti pengawet, pewarna dan perasa tiruan, antibiotik, racun perosak dan lain-lain. Jika badan terl...

Lagi testimoni HOTT alfalfa~ keputihan hilang setelah gunakan alfalfa..tambahan BONUS: Tiada longgar2 dah

Salam sejahtera buat semua...saya doakan semua pembaca blog saya sentiasa dalam keadaan happy, ceria dan bahagia hendaknya...hari ni saya sangat2 happy..alhamdulillah...   Pagi ni saya nak kongsikan testimoni2 berkenaan alfalfa...jom kita tengok...apa kata pengguna2 alfalfa ni...ni saya amik dari teman seshaklee saya jugak masa blogwalking pagi ni...tq mommy iskandar dengan testimoni2 ni..   Ni kes yang ada masalah keputihan...dan juga testi tentang miss 'v' makin ketat walau selepas bersalin...       yang ada lagi testi tentang keputihan yang semakin menghilang setelah mencuba alfalfa..   Ni pulak cerita gembira bila dia amik ESP bersama alfalfa...niat untuk penyusuan..tapi dapat BONUS badan yang makin bertenaga pulak dah:)    Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee? Boleh hubungi saya di zahirahhafizan@gmail.com atau sms/whatsupp 0139422527 untuk sebarang pertanyaan:) * These statements have not been evaluated by th...

Testimoni: Alfalfa membantu dalam merancang untuk hamil

saya jalan2 ke blog lia ....kawan seshaklee saya...hehe...ni saya share info dr blog lia k..thanks lia untuk info ni dear.. orait ... kesinambungan daripada PETUA yang saya kongsikan semalam, ini dia saya share satu testimoni seorang pengguna Alfalfa. Beliau awalnya merancang untuk hamil, was-was nak amik Alfalfa ke tidak, tapi akhirnya ambik jugak setelah mengetahui khasiat dan kepentingan Alfalfa ni. Dan beliau sharekan berita gembira bila tak sampai sebulan mengamalkan Alfalfa, akhirnya rezeki ALLAH berikan.. Alfalfa dapat membantu tubuh badan kita meredakan masalah keputihan , ia juga membantu para wanita mengatasi masalah sakit ketika bersama..haa.. ni yang nak cite in-detail kena PM saya.. Blog ni public kang terkeluar lak yang censored2 ni.. mak aihh.. lagi haruuu.. Selain itu, gabungan Alfalfa dan Vitamin E amat sesuai untuk wanita dan lelaki untuk intimacy .. So, para wanita sekalian, ada masalah berkaitan keintiman boleh PM saya atau emel ...

Alfalfa BUKAN sekadar sebagai MILK BOOSTER..malah LEBIIIHH dari itu

“Awak beri saya alfalfa? Awak nak suruh saya menyusukan anak kita ke?” Kata Kamil sambil tergelak apabila isterinya menghulurkan 2 biji pil alfalfa kepadanya. Alfalfa sudah dikenali sejak berzaman sebagai galactagogue, di negara2 Barat. Menurut kellymom.com, daun alfalfa yang diambil bersama Lactuca Virosa (sejenis kubis liar) dapat meningkatkan pengeluaran susu ibu antara 50-100%. Walau bagaimanapun, alfalfa bukan sekadar makanan penambah susu. Ia ada 1001 kebaikan yang pastinya dapat dinikmati oleh semua golongan, termasuklah golongan bapa, wanita muda, lelaki dan warga emas. Alfalfa cambah (alfalfa sprout) boleh didapati di pasar-pasaraya dan kadangkala dicampur dalam salad. Batangnya halus dan daunnya kecil. Boleh dimasak dan dicampur dalam sayur. Resepi memasak alfalfa sprout BOLEH KLIK DI SINI . Alfalfa sprout Bahagian alfalfa yang digunakan untuk pil alfalfa Shaklee ialah bahagian daun. Khasiat daun alfalfa, selain membanyakkan susu ibu: Di...

Testimoni: Keputihan nana hilang dengan mencuba Alfalfa tak sampai seminggu....Wowww!!

Bulan ni...meletop2 dah! Memang meletop!! Semua orang cari alfalfa...Memang berbotol2 dah jalan...Ha.....Apa kah alfalfa ni ye? Alfalfa tu ialah satu perkataan dari bahasa arab yang bermaksud "Raja Segala Tumbuhan". Saya ambil input ni masa buat blogwalking ke blog nana ... Baca dah? okey bagus. Kalau malas sangat nak baca omputih kat atas nuh, meh la saya explain in BM.  1. Dikatakan tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan haria n tubuh manusia. 2. Melegakan sakit sendi dan belakang. 3. Menghilangkan kelesuan dan tekanan. 4. Memberi sensasi ‘rasa sejuk’ 5. Memberi kelegaan semasa haid 6. Merawat arthitis 7. Bagus untuk elergi dan ekzema 8. Merawat athma 9. Mencuci usus bagi membuang toksik 10. mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor disebabkan jangkitan buah pinggang 11. Meneutralkan asid dalam badan 12. Merawat masalah keputihan pada wanita 13. Membesar dan menegangkan payudara 14. Bertindak seperti kacip fatimah kepada par...

Testimoni HOt Dilla :Alfalfa ..akhirnya ia meredakan eczemaku, masalah sembelitku dan Woww..getting hot in bed

Okey...direct to the point.. mari kita baca pengalaman Pn Dilla...diambil dari sini _____________________________________________________________ 1) Semenjak mama mengamalkan alfalfa, masalah keputihan mmg kurang. Ini kerana..terus terang mama cerita..baba sangat2 memuji selepas mama mengamalkannya. Hubungan kami juga menjadi lebih mesra. Bila baba dah puji, mama seronoklah..heheeee. Mama terasa diri mama begitu bersih, lagi satu nak solat pun senang..tidak perlu risau! 2) Mama mengalami masalah sembelit dari sekolah lagi. Mama masih ingat, arwah opah Qaireen selalu cakap macam ni kalau mama dalam toilet "Dilla ko ni berak tahi batu ke?" tapi itulah kenyataannya. Bayangkan senjak dari dulu mama "terseksa" setiap kali nak membuang. Kadang2 tu sampai berdarah! Seminggu tak lebih dari 3 kali membuang. Tapi sekarang Alahmdulillah seminggu 4 ke 6 kali membuang, dan yang paling penting tiada lagi darah yang keluar. 3) Mama juga salah seorang y...

Panas2!! Vitamin untuk isteri...jadi semakin hebat di mata suami

Rata-rata selepas melahirkan anak, wanita sering merasa rendah diri, tidak cantik di mata suami. Betul kan? Tetapi tidak kepada ibu-ibu ini yang konsisten mengambil supplement..Supplement apa ya? Ha…ini dia supplement HOT…                 Beeha Yunos salam semua..saya nak share pengalaman customer saya..pasal Alfalfa danESP .. ehehe.. belom seminggu makan alfalfa dah kena puji tinggi melangit oleh en suami..ehehe..bg saya tak salah kan sbb utk kerukunan rumah tangga gak..ahakss..ye laa..sebabkan entry perkongsian cik  Ciput Bob  tu, ramai berkobar2 ambik alfalfa sebotol terus..nyata tak sia2 katanya..saya tumpang gembira .. dan sorg lagi customer saya yg ambik   ESP (ade ambik lain2 gak) en suami dia puji perubahan pada Breast dan punggung xxxx..tak yah g cucuk2 kan..ehhee..tu belom sebulan tu…kalau dah lama agak2 ape lg ye perubahan mereka2 yg lain kan..so, ape lg..cantikkan diri ...

Rahsia hubungan suami isteri sentiasa HEBAT!

 Inilah supplement khas buat suami isteri untuk mengeratkan lagi kasih sayang. Bukan setakat bergurau senda je boleh eratkan kasih sayang antara suami isteri tau :) Vitamin E untuk pengambilan encik suami, dan Alfalfa untuk pengambilan puan isteri. Jom baca apa kelebihan vitamin-vitamin ni ye.. Kelebihan Vitamin E: 1) Memperbaiki kuantiti, kualiti dan memperkuat sperma lelaki supaya dapat bertemu dengan ovum. 2) Merupakan antioksidan yang dapat menghalang radikal bebas dalam tubuh badan daripada merosakkan sperma dan ovum. Oleh itu, pengambilan Vitamin E yang mencukupi adalah penting bagi menjaga kualiti sperma yang dihasilkan. Taknak la nanti ada risiko dapat anak yang tak sempurna... 3) Merangsang LIBIDO iaitu keinginan seks, kerana ia meningkatkan paras testosteron dalam badan. Kekurangan testosteron menyebabkan nafsu semakin menurun dan stamina semakin berkurangan. 4) Vitamin E Shaklee disertai dengan Selenium. Vitamin E saha...

Kenapa saya memilih Shaklee untuk BERPANTANG?

Semua ibu mahukan yang TERBAIK untuk si anak yang baru lahir. Begitu juga dengan saya. Saya yakin itu! Apa2 yang terbaik untuk anak, pasti itulah pilihan si ibu. Dalam zaman moden ni, macam2 set berpantang kita temui. Ada dalam bentuk jamu, malah sekarang dalam bentuk suplimen aka vitamin. Apa pilihan ibu2 sekalian? Jamu atau vitamin? Saya? Saya memilih untuk gunakan vitamin untuk berpantang dan ia telah terbukti dengan jelas pada diri saya yang pengambilan vitamin semasa berpantang amat membantu saya. Bukan saja saya sihat tubuh badan, malah susu saya juga meriah. Saya mampu membuat stok sepanjang berpantang. Dan ia sangat2 membantu saya yang bercita2 untuk menyusu sepenuhnya tercapai. Di zaman sekarang ini juga, rata-rata bayi yang lahir akan mendapat jaundis.  Dan apabila ianya berlaku, kebiasaannya nurse atau doktor akan sarankan kepada ibu-ibu supaya menghentikan pengambilan segala jamu sehinggalah bayi benar-benar pulih dan bebas dari jaundis... Akibatnya jamu-j...