Skip to main content

Posts

Showing posts with the label Duit Raya Awal

Duit Raya Awal Dari Shaklee

Wahhh..dah nak raya lahh. Kalau boleh dapat duit raya awal bersama Shaklee kan best. Hari ni saya nak kongsikan tentang duit raya awal bersama Shaklee yang sejak tahun 2011 saya dapat setiap bulan tanpa henti. Alhamdulillah.  Sejak saya mula berbisnes Shaklee, saya konsisten fahami bagaimana untuk mendapat duit dari bisnes ini. Setiap bulan saya akan pastikan duit yang masuk ke akaun saya tu berjumlah 4 angka ketika itu walau saya baru je bermula.  Sebab saya perlukan duit dari Shaklee ni? Ini kerana pada masa itu, saya masih belum ada kewangan yang bebas. Saya ada impian untuk bebas dari segala sekatan kewangan. Bukan tujuan untuk bermewah, namun biarlah setiap masa saya berduit. Sebab sebelum saya berbisnes Shaklee, saya alami masalah duit tak cukup setiap bulan untuk dapatkan keselesaan yang lebih untuk kami sekeluarga. Apa saya buat bila saya dapat duit dari hasil berbisnes Shaklee setiap hari sepanjang 12 tahun ini? 1. Kami suami isteri boleh buat simpanan lebih banyak se...