Skip to main content

Posts

Set Berpantang Eksklusif di zaman moden ini..tidak membahayakan langsung..malah SEMAKIN Menyihatkan~

Ada yang tanya saya...ada ke Shaklee sediakan set untuk berpantang ? Jawapan saya? Sudah semestinya ada! Sebab dalam Shaklee semuanya memang lengkap...Apa tema Shaklee ye? "NATURALLY SAFE, PROVEN EFFECTIVE...ALWAYS SAFE, ALWAYS WORK, ALWAYS GREEN!!" Haaa..ni dia tema utama Shaklee. Dan tak mustahillah semua produk Shaklee sangat2 lah best! Bagi sesiapa yang sedang mencari set untuk berpantang ...lebih baik anda mencuba Shaklee...Kerana ia adalah vitamin pelengkap keperluan badan ibu...juga merangkumi keperluan si bayi...Kalau anak kena jaundice pon, Shaklee vitamin memang selamat digunakan 100%. Ni saya dapat info dari my paedratician...yang mengizinkan saya teruskan pengambilan Shaklee vitamin ni walaupon anak jaundice..Kalau jamu...sure kena stop kan? But for vitamin Shaklee u can proceed....Apa ada dalam set berpantang eksklusif ni ye?? Jom kita tengok dan baca2..belek2:) Haaa....dalam set berpantang eksklusif ni...anda tak perlu dah ambil jamu2...kerana ia sungguh ...

Shaklee untuk Skin Care~Untuk sesiapa yang sedang mencari set untuk kecantikan kulit!

Salam isnin kepada semua...Apa kabar? Hari ni ramai kawan saya berangkat ke Mekah untuk menunaikan umrah...FREE je...diorang tak kuar duit pon...Shaklee belanja...wah...hebatt kan? Saya belum berpeluang lagi..baru ada can dapat free convention to langkawi....tak pe...usaha tangga kejayaan..sebab tu saya suka dengan bisnes Shaklee ni...sebab saya dapat membantu orang yang nak dapatkan kesihatan yang lebih baik dari sebelumnya..juga dapat memberi peluang untuk saya dalam pocket money sendiri daripada part time job ni:)... Ok...pagi ni saya nak cerita pasal Skin care ...Ramai yang bertanya saya...."takde ke set skin care??" untuk kulit yang bermasalah jerawat, jeragat, panau atau ape2 masalah...boleh cuba set skin care ni...saya dah gunakannya..dan ia amat berkesan bagi saya!! Apa yang ada dalam set skin care ni ye? Meh sini saya tunjuk...Gambar boleh menerangkan segalanya:) 1. Vitamin C Hmmmm.... vitamin C ...ia adalah vitamin yang membantu untuk kuatkan imun sistem bad...

Set Shaklee yang sesuai untuk Optimum health PLUSS!!!Memang lengkapkan ape yang perlu untuk badan kita kekal cergas dan sihat sepanjang hari!!

Semalam...saya berkongsi dengan anda berkaita dengan Set untuk Optimum health kan...dan hari ni pulak...saya nak share dengan anda Set Optimum health PLUSS....hihi..ia memang sangat rasa best bila diambil bersama Mealshake ...Apa ada dalam set ni ye? Jom kita menelaah satu2.. 1. Vitalea Tak sah kalau tak amik vitalea ni....sebab sel dalam badan kita ni adalah makhluk yang hidup..sure lah kan..benda hidup..nak kena makan...kalau tak makan..matilah...dan vitalea ni adalah makanan kepada berjuta2 sel dalam badan kita...kalau tak cukup makan..macamana nak buat keje kan? Macamana nak bagi fungsi yang terbaik untuk badan dalam melaksana kan kerja harian kan? Begitulah konsepnya...simple dan senang untuk difahami...Sebab tulah kalau sel2 ni kurang makanan, badan mudah rasa nak pitam,mudah penat...mudah nak collapse je....so ni tanggungjawab kita nak bagi makanan kat sel2 dalam badan kita...supaya kita dapat melaksanakan tanggungjawab kita seharian sebagai hamba Allah... Apa itu Sh...

Set A: Untuk semua orang yang nak dapatkan kesihatan terbaik...

Hm....apa kaba semua? Salam weken hari sabtu untuk anda...saya nak share tentang Set untuk optimum health ..hihi...sebelum ni saya share berkenaan Mealshake...tapi hari ni saya nak share tentang set optimum health...apa ada dalam set optimum health ni? Jom saya nak tempek gambar sekejap...kerana gambar boleh menceritakan segalanya... 1. Vitalea Tak sah kalau tak amik vitalea ni....sebab sel dalam badan kita ni adalah makhluk yang hidup..sure lah kan..benda hidup..nak kena makan...kalau tak makan..matilah...dan vitalea ni adalah makanan kepada berjuta2 sel dalam badan kita...kalau tak cukup makan..macamana nak buat keje kan? Macamana nak bagi fungsi yang terbaik untuk badan dalam melaksana kan kerja harian kan? Begitulah konsepnya...simple dan senang untuk difahami...Sebab tulah kalau sel2 ni kurang makanan, badan mudah rasa nak pitam,mudah penat...mudah nak collapse je....so ni tanggungjawab kita nak bagi makanan kat sel2 dalam badan kita...supaya kita dapat melaksanakan t...

Mealshake.....i'm loving it!!

Kenapa pilih mealshake untuk anak anda???Dan saya yakin...anda adalah ibu dan ayah yang nak kan yang terbaik untuk anak2....Ni dia 7 sebab kenapa anda mesti cuba mealshake untuk anak2 anda... Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee?  Boleh hubungi saya di  zahirahhafizan@gmail.com atau sms/whatsupp 0139422527 untuk sebarang pertanyaan:)  * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Mealshake....nak naikkan berat badan? nak vitamin yang tak perlu ditelan? untuk anak yang ada asma,kerap demam?bykkk lagi kegunaan mealshake ni...ia sesuai untuk semua peringkat umur...

Mealshake..the marvellous product dalam Shaklee...untuk dapatkan harga yang hebat..boleh emel saya personally...     Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee?  Boleh hubungi saya di zahirahhafizan@gmail.com atau sms/whatsupp 0139422527 untuk sebarang pertanyaan:) * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Susu merudum berpunca dari amalan si ibu...

Sejak kelmarin saya menerima email bertanyakan tentang set 3M kerana ibu2 ini mempunyai masalah susu makin merundum..... Dalam sebuah perjalanan penyusuan, waktu inilah yang paling dikhuatiri oleh semua ibu menyusu.... Namun, tahukah kita bahawa keadaan ini boleh mengundang gangguan pada emosi si ibu dan menyebabkan si ibu menjadi Walaubagaimanapun, jika keadaan ibu itu sentiasa dalam stress/ tekanan dan berlarutan, penghasilan susuibu akan terus terjejas. Ramai ibu apabila ini berlaku akan cepat melatah....apa sahaja milk booster yang di rekomen akan menjadi pilihan namun yang paling sedih apabila si ibu mengharapkan kesan magic yang segera. Walhal tanpa kita sedari susu merundum bukanlah berlaku secara mendadak. Ia berlaku secara perlahan-lahan atas tindakan ibu itu sendiri. Antara punca penghasilan susuibu merosot adalah kerana 1. Si ibu TIDAK mengepam dengan konsisten setiap 2-3 jam. Hakikatnya jika si ibu tidak mampu untuk mengepam setiap 2-3 jam, si ib...