Skip to main content

Duit Raya Awal Dari Shaklee

Wahhh..dah nak raya lahh. Kalau boleh dapat duit raya awal bersama Shaklee kan best. Hari ni saya nak kongsikan tentang duit raya awal bersama Shaklee yang sejak tahun 2011 saya dapat setiap bulan tanpa henti. Alhamdulillah. 

Sejak saya mula berbisnes Shaklee, saya konsisten fahami bagaimana untuk mendapat duit dari bisnes ini. Setiap bulan saya akan pastikan duit yang masuk ke akaun saya tu berjumlah 4 angka ketika itu walau saya baru je bermula. 

Sebab saya perlukan duit dari Shaklee ni?

Ini kerana pada masa itu, saya masih belum ada kewangan yang bebas. Saya ada impian untuk bebas dari segala sekatan kewangan. Bukan tujuan untuk bermewah, namun biarlah setiap masa saya berduit. Sebab sebelum saya berbisnes Shaklee, saya alami masalah duit tak cukup setiap bulan untuk dapatkan keselesaan yang lebih untuk kami sekeluarga.

Apa saya buat bila saya dapat duit dari hasil berbisnes Shaklee setiap hari sepanjang 12 tahun ini?

1. Kami suami isteri boleh buat simpanan lebih banyak sebagai cash reserve. Apa-apa hal yang berlaku, kami tidak perlu mencari orang lain untuk meminta bantuan kewangan kerana kami sudah ada cash reserve sendiri

2. Simpanan dalam akaun tetap tanpa dikeluarkan. Itu mampu kami lakukan juga. 

3. Simpanan kecemasan sehingga ke 6 tahun yang boleh digunakan bila memerlukan, Ia tak sama dengan cash reserve kerana cash reserve kami untuk belian aset 

4. Bantu ibubapa saya untuk dapat kewangan setiap bulan. Kami suami berikan duit sejumlah 4 angka setiap bulan tanpa miss kepada ibubapa kami untuk memudahkan urusan mereka nak beli apa-apa. Yela, zaman kami kecil, mereka bersabar dalam nak beli apa-apa yang mereka mahu demi anak-anak. Kini, biar mereka cubalah segalanya yang mereka mahu. Bukan terlalu besar pun hajat mereka sehingga kita tidak mampu nak tunaikan. Zaman kecil kita dulu, semua mak ayah kita usaha beri kita capai impian tu kan? Kenapa tidak sekarang? Syukur sebab kami bertemu dengan Shaklee. 

5. Setiap kali masuk bulan Ramadhan, kami tidak risau tentang duit untuk berbelanja sepanjang Ramadhan dan menjelang hari raya. Malah sehingga habis Syawal. Kerana kami ada dapat duit raya awal bersama Shaklee. Selalunya Shaklee berikan bonus pada 14 hari bulan setiap bulan. Ada yang kami dapat seawal 10 hari bulan. Jadi raya tahun ini 23 haribulan, memang kami dapat duit raya awal dari Shaklee lah ni. Alhamdulillah.

Jadi, jika orang bekerja dapat duit gaji lambat sikit pun tak de masalah. Kerana boleh guna duit Shaklee untuk berbelanja. 




Best kan? Jadi, saya tak akan lepaskan peluang keemasan ini. Untuk dapatkan duit raya awal bersama Shaklee, anda boleh juga ambil peluang ini. Tapi bagaimana?

Jual Shaklee je, boleh dapat income camni dari rumah?



Ye. Ramai tak caya. Tapi itulah Shaklee. Kami membina circle yang boleh bina income sama-sama. Malah, ramai je team kami dapat income camni even baru 9 hari di bulan Mac.
Kami kongsi pasal set promo atau set yang kami suka. Then customer berminat.
Kami minta customer bank in ke akaun kami, kemudian kami pon order lah untuk customer. Kami memang ajak customer join ahli terus, lagi best dengan free membership dan free postage.
Apa apa pun keputusan di tangan customer. Kami share aje. Contoh customer say yes nak join ahli. Haa customer dapat harga diskaun 25% dari retail price.
Kemudian kami share dengan customer tentang peluang buat duit melalui Shaklee. Diorang just share posters dan copywriting kami share kat diorang tu pada circle diorang, kat wasap status, kat media sosial diorang ikut kreativiti masing masing.
Kami kongsikan berapa besar pelung diorang boleh dapat melalui bisnes Shaklee ni. Semua decision di tangan diorang.
Dan hal ni diorang share pulak dengan customer baru diorang. Ye, ada yang nak ambik peluang. Ada yang sebaliknya. Kami kongsi aje.
Sebab kalau saya nak bukak peluang pekerjaan untuk 1000 orang kerja, saya kena jadi Petronas lah. Haha. Banyak tu kos saya kena kuar modal nak bayar gaji diorang. Hoho.
Tapi kalau saya kongsi melalui Shaklee, zero modal saya. Saya kongsi peluang, diorang join dan buat. Cash back atau income Shaklee saya tak bayar kat diorang, tapi Shaklee Coorporation yang bayar. InsyaAllah.

Matlamat sama > Bagi orang duit hasil usaha diorang. Tapi dengan cara berbeza. Dengan Shaklee, 1 juta orang nak kerja pun bolehh. Sebab takde had. Dan semua orang ada peluang tu.
Cuma, tak semua orang nak ambik peluang. Biasalah tu hehe. Sebab ada keutamaan masing masing. Join ahli, then makan Shaklee as loyal customer pun bagus sangat dah. Dah in our healthy circle. Alhamdulillah. Ni motif kami, nak orang sihat naturally with nutrition.
InsyaAllah.


So apa tunggu lagi? Nak order? Wasap nombor di bawah ye. Klik nombor ini. 

Jika anda pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh isi link ini siap-siap ye. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus tau. 


Sebarang pembelian dari saya, anda akan dapat konsultasi percuma. Dan akan dimasukkan ke dalam grup eksklusif kami di mana di situlah banyak kami kongsikan ilmu nutrisi dan ilmu berbisnes kepada ahli kami. Mana tau, melalui Shaklee anda boleh mencapai impian anda suatu hari nanti apabila anda mengetahui peluang tentangnya, seperti saya awal-awal dulu. 

Join kami ye. Register di sini 


Best Regards, 
No tel: 0139422527 
Your trusted Shaklee Independent Distributor Shaklee Business Leader and Master Coordinator


Comments

Popular posts from this blog

Cara Hubungi Kami

Nak order? Wasap nombor di bawah ye. Klik nombor ini.  Jika anda pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh isi link ini siap-siap ye. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus tau.  https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=846816  Sebarang pembelian dari saya, anda akan dapat konsultasi percuma. Dan akan dimasukkan ke dalam grup eksklusif kami di mana di situlah banyak kami kongsikan ilmu nutrisi dan ilmu berbisnes kepada ahli kami. Mana tau, melalui Shaklee anda boleh mencapai impian anda suatu hari nanti apabila anda mengetahui peluang tentangnya, seperti saya awal-awal dulu.  Nak join Shaklee untuk berbisnes juga pon boleh direct ke link join ahli okeh. Nak wasap saya personal pun boleh.  Join kami ye. Register di sini  https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=846816  Best Regards,  Nur Zahirah SID 846816  No tel: 0139422527  Your trusted Shaklee Independent Distributor Shaklee Business Leader and Master Coordinator

Sudah sampai masakah untuk memBOIKOT Shaklee???

Assalamualaikum dan selamat pagi buat semua. Hari ni sudah 12 Syawal, tapi ramai lagi yang masih dalam mood raya. Jamuan makan sana sini belum terhenti lagi bagi meraikan sahabat taulan.  Dalam kita beraya, kita mengamalkan Shaklee dalam mengatasi masalah kolestrol dan kesihatan jantung dengan mengambil phytocol, omegaguard, lecithin, alfalfa dan juga coqhealth. Alhamdulillah, setelah berikhtiar dengan Shaklee, dengan izin Allah, memang ramailah yang mengakui kesan produk-produk ini kepada kesihatan. Ramai yang mengakui kesihatan makin baik, ramai yang mengakui mereka sudah tidak terlalu bergantung kepada ubat-ubatan. Memang ramai yang mengakui mereka semakin sihat selepas mengambil makanan tambahan daripada Shaklee.  Walaupon ramai yang berpuashati dengan Shaklee, namun disebabkan oleh produk ini bukan buatan Malaysia, ada juga yang mempertikaikannya.  Pernah timbul isu produk Shaklee ni adalah dari USA. Jadi, kita semua wajib boikot produk Shaklee ini kerana mahu menyekat ekono

10 Idea Menu Sahur Sihat

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Semoga kita sentiasa dirahmati Allah.  Hari ni saya nak kongsikan tentang 10 idea menu sahur sihat.  1. Nasi lemak Haha mesti pelik. Nasi lemak tu menu sihat ke? Ye, ia menu sihat sebenarnya. Sebab santan boleh buat kadar glisemik indeks di dalam nasi (karbohidrat) menurun dan ia menjadi makanan yang berglisemik indeks rendah. Kan saya pernah share di post sebelum ni tentang glisemik indeks. Boleh baca di sini ye.  2. Nasi kebal dan sup ayam bersama cendawan Sedapnyaaaa menu ni kan? Sape suka cendawan jugak macam saya? Ehhe. Slurp slurppp minum sup tu. Fuhhh. Lazat! Ayam pulak sumber protin yang baik. Cendawan pun bantu dalam penurunan berat badan tau.  Nak buat camne nasi kebal? Haa saya share di post ini. Nasi kebal adalah nasi putih yang miliki glisemik indeks yang rendah. Jadi ia sangat sihat untuk kita amalkan setiap hari ye.  3. Nasi putih dengan telur sambal Fuhhhhh. Resepi nasi putih kita memang amal nasi kebal. Kemudian, telur sambal ni, ki